Результати MINISO за 2018 рік

18 січня 2019 року компанія MINISO успішно провела щорічну зустріч у центрі PWTC Expo м. Гуанчжоу. Темою зустрічі було "Chuang Wujing Zhi Weilai" (Створення розумної роздрібної торгівлі з безмежним потенціалом). Пан Є Гофу, глобальний співзасновник та CEO MINISO, виступив на зустрічі з промовою, в межах якої підвів підсумки щодо результатів роботи компанії у 2018 році.

Пан Є розповів про те, що у 2018 році компанія MINISO відкрила більше 3500 магазинів у 79 країнах та регіонах, отримавши 17 мільярдів юанів доходів та створивши штат працівників з 30 000 осіб.  

Окрім інформації щодо рівня розвитку, пан Є також розповів про зміни, які відбулися в MINISO за останній рік. Що стосується стратегії бренду, у компанії було офіційно визначено стратегію мульти-брендингу, у межах якої передбачено одночасний розвиток марок "NOME", "MINISO" та "WonderLife", метою яких є забезпечення потреб різних клієнтів та збільшення долі бізнесу в аспекті побутового споживання. Що стосується менеджменту компанії, офіційно стартувала система SAP, у яку було вкладено інвестиції компанії. Ця система забезпечує покращення ефективності логістики, управління персоналом, руху капіталу та передачі інформації, а також гарантує систематичне прискорення операцій в магазинах на глобальному рівні. Що стосується нового капіталу, Група Tencent and Hillhouse Capital інвестувала в MINISO 1 мільярд юанів, тим самим не лише надавши фінансову підтримку глобалізації бренду, але й забезпечивши широкі можливості для співпраці у сфері розумної роздрібної торгівлі, управління великими даними, роботі зі штучним інтелектом та іншими аспектами, які сприяють здійсненню майбутніх змін.  

Аналізуючи загальні песимістичні прогнози щодо економічної ситуації у 2019 році, пан Є також висловив думку про те, що «найгірші економічні часи – це наша можливість». Він також підкреслив, що компанія може сфокусуватися на корисних естетичних продуктах та товарах для дому у якості основного бізнесу, а працівники – на удосконаленні професійних навиків, зробивши отримання доходу метою для стимуляції персоналу.

Крім того, пан Є також визначив керівний курс компанії – «три цінності для успіху». Успіх можливий за умови дотримання трьох ключових цінностей компанії: прагнення до змін, успішне стратегічне планування – відкриття 10000 магазинів у 100 країнах з об’ємом продажів у 100 мільярдів, а також використання принципу вертикального управління.

У кінці промови пан Є сформулював ціль для всіх працівників: розвинути роздрібний бренд світового рівня, згадавши відому цитату Черчилля: «песиміст бачить труднощі при кожній нагоді, оптиміст у кожній труднощі бачить можливості». 

Вітаємо на сайті «MINISO Україна»!